Pembepanterr İşine karışmak kesinlikle istemem ben çam sakurada doğum yaptım 4 ay önce yengem 3 ay önce yaptı onada sana dediklerin aynsıını söylemişler çapada gittiği doktor ben kontrole esenler güney Hastanesi Songül hanıma gidiyodum yengemin kanaması olunca plesentada Alalım çocuğu demişler 3 aylık dı o zmn tabi yengem izin vermemiş kesenin altı kan dolu demişler bende dedim ki o zmm yemge esenler güney Hastanesi Songül karlı hocanın dedi bi git dedim neyse kısa ve öz gitti serum ilaç verdi 20 gün yatakdan kalkma iğne ol hergün karnından çocuğu bi şekilde tutundu anneye ilaçlarla düşük haplarıyla çocuk çok Şükür şuan 3 buçuk aylık oldu şok sağlıklı