Ben de 37 haftalıktım sancı ile gittim doğum yapacağım hastaneye suni sancı verdiler normal olacaktı herşeu çok güzel gidiyordu birden bire kanamam oldu suni alırken iç kanama geçiriyormuşum plesenta bebek den ayrılmış oda kanama yapmış acil sezeryana alındım şansım varmış ki o an hastanr de olmasaydım bebek de ben de ölürmüşüz şükür ikimiz de iyiyiz ama anladığım kadarıyla tehlikeli Bi durum Allah sabır versin en doğrusu neyse o kararı verin kendinizi de riske atmayın