Uykucu normalde özeldeydim cumartesi 406 gr dedi kalbi durucak suyu cok az dedi kanamam oldu o gün 1-2 ped kadar ben dayanamadım 2 gün sonda başka yere gittim yine özel ordaki doktor 460 gr dedi ama plesentan falan cok kötü hemen aldırman lazım sen cok büyük risktesin bir kanaman olursa durduramazsak dedi bunları duyunca son care cam ve sakuraya gidicem dedim eşimle gittik acilden giriş yaptık zaten direk perinatolojiye yönlendirdiler o gün baya detaylı baktı yarın konseye cıkıcaksın dedi bugün cıktım oda 350 gr dedi bebeğime biride 500 üstü diyemedi hangisi yanlıs ölçüyor bilmiyorum inan belki cok büyük bir fark değil ama o kadar kucuk ki bebeğim benim için 500 kilo 5 kilo gibi suan içerisi çok kanlı dedi hepsi bugünde 2 gün önce gittiğim doktorda dünki doktorda resmen kanıyor plesentan dediler hangi doktora sorsam biraz daha bekler mi falan diye sen riske giriyorsun hayatınla dedi bende mecbur kaldım bu kararı onaylamaya hala ben kendim seçtim bu yolu gibi hissediyorum sanki bebeğimin katili olucakmısım benim yüzümden yaşamayacak gibi hissediyorum