dewamkee şöyle ki altın yükselse de alacağınız araba da yükselecek hep böyle oldu yani bu benimde yatırımım var bekleme taraftarıyım zaten Ocak gibi araç düşünüyorum Ocak 3 te enflasyon açıklanacakmış 23 ocakta fed açıklaması olacak dolar tüm ülkelerde değer kaybetti ama en fazla tr de kaybetti Amerika’nın işine gelmez tüm ülkelerde parasının değer kaybetmesi ben yukarı hareket bekliyorum altın hiç bir zaman kaybettirmez siz nasıl isterseniz öyle yapın ytd