Mom54554 dewamkee keşke canım bozdursaymışız😁 Kayınbabam söylemiş eşime bozdurun birdaha BÖyle fırsat olmaz diye , bende dedim hayır bozdurmucaz dursun . Yine yanlış yapan ben oldum ,o kadar suçlu hissediyorum ki kendimi😁 keşke karışmasaydım
Melinapasaygt dewamkee yatırımlarınızı yaparken sercoin var YouTube de mutlaka onu dinleyin ne derse cıkıyor.
dewamkee Melinapasaygt aa tesekkur canim bi bakim , anlamam zaten ilk defa birikim yaptik araba icin o da boyle oldu o yuzden sorayim dedim belki bilen cikar diye 🌼
Gulsenyilmaz Gryffindor bende 1000lira olunca borc icin sabah gidimde bozdurayim dedim dedim bir uyandim 700lira😄
dewamkee Gulsenyilmaz hicc sormaa bee dedik bini gorse gidecez ha gidecez ha biraz daha derken çuvalladik 😁
dewamkee Deletedmom896 hic sormaa ciktikca araba bakiyorduk , bi dustuuu anamizi aglatti . Kaynanam aramis altin cok dustu seyma ne yapiyor diye eşim diyor ki Hele gel Seyma havale geçiriyor 🤑😃😃
dewamkee kamusbuglem insallah hic sorma ya yukselmezse ortada kalicaz ama gercekten tek birikimimiz buydu ya
kamusbuglem dewamkee bizimde aynı arabamız vardı borclu onu satıp borcu kapattık geri kalanını altın yaptık 820 den yaptım cok zarardayız valla biraz yükselsin gidelim bozduralım sonra yine düşürsünler
Waffle dewamkee Açıklamalara sadık kalınırsa düşecek gibi duruyor. Ama bizim ülkemiz her şeyi zirvede yaşadığı İçin kesin bir şey söylemek pek mümkün değiş gibi 🤔
Rikaa dewamkee aceleniz yoksa bekleyin simdi sisteme ayak uydursun diye dusmustur. Yoksa gorulmus mu 2 gecede bu sekilde degismesi? Benim de zararim buyuk ama ben beklicem 2023 e kadar
dewamkee Rikaa aynen bende sok oldum 2 gundur cok dustu yani belli bir sure boyle olur sonra yukselir diye dusunuyorum ama belli olmuyor iste
darkcoffee elalya2412 vatandaşın 3 kuruş kar yaptığı altından dövizden medet umuyorlar sanki paraları olsa onlar yapmayacak insan tabi üzülüyor haliyle kar etmesekte zararımızı kurtaralım peşindeyiz biz de çok doğru bir yorum olmuş sizinkisi 👍
elalya2412 darkcoffee maalesef öyle evet dolar düşüyor diye üzülenler iyi oluyor size yazıyorlar Bir de bayağı kavga oldu yorum bile yazmadım ben o posta Alacağımız araba 225.000 TL oldu geçen ay 20.000 TL açığımız vardı şu ay 100.000 TL
Zlm dewamkee sırada düşmeye devam etse bile altın uzun süre düşük kalmaz yükselecektir geçici Bence bu hiçbir dönem geçmişte de tekrar geriye düşmedi her zaman bir önceki yılından ileridedir nadir birkaç ay önceki yıldan geride olmuştur