dewamkee Arkadaslar biraz birikmisimiz vardi . Araba alacaktik . Uzerine biraz daha gelsin diye dusunurken hoop birden dustu altin hersey 1 gunde oldu yoksa ertesi gun gidip bozardim . Gercekten bilgisi olan var mi . Dusmeye devam mi eder yoksa belli bir sure sonra çikar mi yine … ( Valla çoh pereem yohturr) 😝😁😁
Gryffindor dewamkee Ben de 1000 lirayken eşime bozduralım dedim bekle daha yükselicek dedi akşam altın bize sürpriz yaptı 😄 bir yerde okumuştum altın çıktığı rakamı unutmaz gibi bir şeydi. Tekrar çıkar diyorlar
Mom54554 dewamkee dewamkee bilemedim ki canım , aynı durum , bende eşime paraları bozdurtmamıştım hayır dokunma dursun diye 😂 sonrası pişmanlık tabi . Demiştim sana demiştim , beni hiç dinlemiyorsun deyip duruyor 😑 birdaha burnumu sokmucam bu işlere valla
ilkbahar dewamkee bi süre düşmeye devam edecek sonra yöntem tutmazsa fırlayacak gibi 🤗 çok karmakarışıklaşmakta 😶
Gulsenyilmaz Gryffindor bende 1000lira olunca borc icin sabah gidimde bozdurayim dedim dedim bir uyandim 700lira😄
Nilarasu Altin fiyatlari dovize gore hareket ediyor yani dolara bagli. Eger onumuzdeki surecte dovizi karsilamak icin cok fazla tl basilirsa deger kaybi artar dolayisiyla dovizde artar yani altinda yukselir.
elalya2412 dewamkee ben tam o gün eşimle kavga ettim altın 2000 olacakmış kredi Çek dedim çekmedi diye neler yaptım alsam da düşünce ben süt dökmüş kediye döndüm 🤣🤣 barıştım hemen sen en iyisini bilirsin hünkarım diye gezdim etrafında
dewamkee Mom54554 iste bizde tam tersi gidip bozim dedim yok dedi o gece dustu zaten baya zararimiz oldu 🥲 aslinda karismamak gerek valla bu islere
dewamkee Melinapasaygt hafi insallah eger yukselmezse hayatta alamayız arabayi bi dogan bile 50 bin ustu 😝
Mom54554 dewamkee keşke canım bozdursaymışız😁 Kayınbabam söylemiş eşime bozdurun birdaha BÖyle fırsat olmaz diye , bende dedim hayır bozdurmucaz dursun . Yine yanlış yapan ben oldum ,o kadar suçlu hissediyorum ki kendimi😁 keşke karışmasaydım
Melinapasaygt dewamkee yatırımlarınızı yaparken sercoin var YouTube de mutlaka onu dinleyin ne derse cıkıyor.
MinikOsman dewamkee dolar yükselmezse araba fiyatları da düşer aslında bu durum bizim artımıza olur ama düşüşün sabit kalacağını pek sanmıyorum benim de altınım var şuan zarardayım ama bozmuyorum zaten olan oldu bekliycem elbet bir gün yükselir
dewamkee Deletedmom896 hic sormaa ciktikca araba bakiyorduk , bi dustuuu anamizi aglatti . Kaynanam aramis altin cok dustu seyma ne yapiyor diye eşim diyor ki Hele gel Seyma havale geçiriyor 🤑😃😃
elalya2412 Nilarasu şimdi linçleniriz ya rabbim ilk altın düştüğü gün sevinerek post açmıştı bi kadın yükseliyo diye parasını altına yatıranlar dolara yatıranlar oh oldu size diye altında da Birsürü 💡iyi oluyor size ülke düşmanları diyordu asla unutmicam 🤣🤣 onların 3 bin lirası olsa altın dolar alırlar hatta postta olanların çoğu altın dolar için tavsiye istemişti
kamusbuglem dewamkee bizde aynı şekilde bozduralım bozdurmayalım derken zarar ettik suan o değil bari paramızı karsılasa ama yükselir altın bence yılbasından snra olabilir belki
dewamkee kamusbuglem insallah hic sorma ya yukselmezse ortada kalicaz ama gercekten tek birikimimiz buydu ya
darkcoffee elalya2412 vatandaşın 3 kuruş kar yaptığı altından dövizden medet umuyorlar sanki paraları olsa onlar yapmayacak insan tabi üzülüyor haliyle kar etmesekte zararımızı kurtaralım peşindeyiz biz de çok doğru bir yorum olmuş sizinkisi 👍