Şu an ki döviz kuru düşmeleri ekonomimiz düzeldiği için değil müdahalelerle açıklamalarla düşürdüler. Fakat açıklamalar dışında herhangi bir gelişme yok. Enflasyon düşmezse kur tekrar yükselecek.biz yükselsin mi istiyoruz tabi ki hayır.TL nin alım gücü artsın iphone u Amerika’da alındığından daha ucuza alalım.400 tl ile aylık mutfak alışverişimizi yapalım. Herkes ev alabilsin.sanki çok kolay kazanılıyormuş gibi 3+1 standart bir eve bir milyon tl vermeyelim.ama tl alım gücü çok düşük.400 tl hiçbişi alınmıyor. İnsanlar tl değer kaybediyor diye birikimi erimesin diye altın dolar yapıyor.yatırım olsun diye değil. Ama bu forumda bazıları neyi savunduğunu bile bilmiyor. Cahiller herkes dolar aldığı için dolar yükseliyor sanıyor.yuh diyorum bu kadar cahilliğe yuh.