Merhaba şuan tam 3 ayımız doldu 2.aydan beri akşam 11-12 gibi gece uykusuna geçiyoruz sabah 5e kadar hiç uyanmıyoruz 5 de uyanmadan açıktığı için mızırdanıyo emzirip altını değiştirip yatırıyodum ilk zamanlar sonra farkettim ki gece kaka yapmayı bırakmış hep çiş oluyo yaklaşık 2 haftadır 5 de emziriyorum kaka yapacak olursa emerken yapıyo genelde kaka yaparsa değiştiriyorum yapmazsa uyumaya devam ediyo 7 de mıkırdanıyo tekrar emmeye yine kaka yaparsa alıyorum yapmazsa devam 9 da artık uyanıyoruz ve değiştiriyorum bezini sleepy bio naturel kullanıyoruz çişimiz hiç çıkmadı fakat bez çişle dolmuş ve emerken bulunduğu pozisyon azıcık yamuksa kaka da yaparsa sırtımızdan çıktığı oluyo :)