haziranin25i MybabySK akşam uyumadan önce değiştiriyorum 10 gibi sabah 8 de uyanıyor o zaman değişiyorum
Winnithepooh MybabySK bebek bezinden dışarı dolup taşıyor çiş olursa hr yeri gece 3 kez bile değiştirdiğim oluyor maalesef 🤷♀️
Kedidirokedi MybabySK yatmadan önce takıp sabah değiştiriyorum bazen aniden uyuyor o zamanda bezi kalıyor illaki gece uyanıyor o zaman değiştiriyorum uykusunun arasında değiştirmiyorum yani gece sadece çiş yapıyor kakasını yapmıyor
Winnithepooh Kedidirokedi sleepy idi şimdi 101 markasi soffio kullanıyoruz her 2 sindde yaşıyorum bu sorunu
Yagmuurr Yildiz_07 Hayır canım kendi uyanmadığı sürece 3. Aydan beri ben ne emzirmek ne de altını değiştirmek için hiç uyandırmadım
Eylulunannesi28 MybabySK gece 10 gibi takıyorum sabah 7 8 e kadar kalıyor pek dolmuş olmuyo zaten uykudayken
Firdevs167 MybabySK ben prima kullanıyorum çok memnunum oğlum gece mamaya uyanır uyandığında eşim bezini de muhakkak değiştirir rahat olması herşeyden önemli bizim için
KubraHira MybabySK aksam 8 den sabah 7 ye kadar bezi kaliyor 4 ay 22 gunluk kizim. Prima bezini kullaniorum