MybabySK Gece uykusunu bölmemek için sabaha kadar bez almayalar saat kaçtan kaça almıyosunuz? Kaç daat kalmış oluyo bez?
Lilav21 MybabySK uyumadan önce bağlıyorum sabah ne zaman uyanırsa alıyorum genelde kaka yapmıyor geceleri ama yapıp uyanırsa alıyorum hemen
Yagmuurr MybabySK ben 3 aylıktan beri gece hiç değiştirmedim altını şuan 10 aylık hala değiştirmiyorum doktor uyku kalitesini bozmamak için gece değiştirme demişti ve geceleri asla uyanmaz saat 11 den sabah 8 e kadar
Danerys Prima takıyorum yatmadan. Gece 3ten sabah 10-11 e kadar kalıyor. Uykusunda kaka yapmaz ama benimki. Çişi de tutuyo bez. Krem de sürüyorum
Hep_mi_uykusuz MybabySK Aksam 21 22 gibi aliyorum ertesi gun 9 gibi kacta kalkarsak ozman.Kizim 1 yasinda artik oyle dolup taşmiyo bez cok
Mom4565 MybabySK uykusu bölünüyor ki ben gece degistirim hiç farkında olmaz çok doldurduğu zaman 6 aylık bebeğim
MybabySK Mom4565 benimki hemen gülüp oynamaya başlıyo sonra çabuk uyuyo şükür de acaba çok mu kalıyor diyr sorayım dedim
fatma_erva MybabySK Uykusuna yatırcagim zaman takıyorum sabaha kadar almıyorum gece kakasini yapmadığı sürece ve zaten yapmıyor
biryazmasali MybabySK ben bebeğim küçükken pskopat gibi uyanırıp değiştiryorum 7. Ayda falan farkettm bışuna alıyorm die çnkü bişe olmuyorsu ondan sonra yatmadan önce 10 gbi değiştryrm sabah kaçta uyanırsa
MybabySK biryazmasali ben de değştiriyodum ama dışına çıkıyodu korkuma 3-4 saat olunca değiştiriyodum. Şimdi çıkmalar azaldı bakalım
mrvklyc MybabySK gece yatmadan değiştiriyorum sabaha kadar kalıyor 9 10 saat duruyor bezi kaka yapmışsa değiştiriyorum ama
Lina_2021 Ben Akşam yatırmadan önce tahmini 11-12 gibi alıyorum yatırıyorum kaçta uyanırsa. Genelde 12:30 veya 1 de uyanıyor. Ama bazen kıyamıyorum sabah 10 gibi aldığımda alıyorum. Kakasını gece hiç yapmaz ama
2020eylul MybabySK gece uyanmıyorsa almanıza gerek yok bence uyanmadığı sürece almıyordum ben o aylarda
Mom4565 MybabySK hahahha yerim ya😍uykuya hemen daliyorsa sorun yok canım aslında poposu hem kuru olur çiş yapsada ama ben rahat edemiyorum alistim çok sık değiştirmeye ondan galiba
Ecemcansuc MybabySK 4,5 aylık kızım önceden sleepy kullanıyordum o gece sızdırıyordu mecbur değiştirmek zorunda kalıyordun primaya geçtim biraz pahalı ama sleepy 2 kere değiştiriyorum prima hiç o yüzden aslında aynı paraya geliyor