Leventinannesiii Geberikgelinnsss ben çocuklarıma sabah kahvaltisi öğle yemeği ikindim meyvesi akşam yemeği öyle sadede deil kemikli ilikli corbaa yanına pilav sote yada kizartmaa artı kahinvalide gorumceme ayrı yemek yapıyorum temizlikti bulasikti ne kadınlar var
Balkupum2505 Snowglobe rabbim kimseye yasatmasin gercekten zor bi durum bende olsam düsmanim bile olsa yapardim bu kadar vicdansizlik olamaz. Bizimde var evlatlarimiz ne ekersek onu biceriz rabbim hasta olan herkese şifa versim
MinikPrensesannesii Leventinannesiii Allah böylelerini düşmanıma vermesin. Ele güne muhtaç olurum böylelerine muhtaç olmam. Verdiği bi yudum suyu 10 sene laf eder valla böyleleri
Leventinannesiii MinikPrensesannesii herşeyi geçtim. Annem aklıma geldi…. Acaba abimin esi böyle diyomu diyeeee 😞😞😞 çok üzücü kayınvalidem 40 yıl bakarım gerçekten kendi annem nasılsa oda öyle Allah başımdan eksik etmesin iyi yada kötü veli nimetler benim icinm
MinikPrensesannesii Leventinannesiii cidden ne kadar kötü olursa olsun kabir tek kişilik yaptığımız iyilikler de kötülüklerde bizimle gelecek Rabbim iyilerle karşılaştırsın
annesioglusu3 EgemeninAnnesiiF herkes herkesle sorun yaşayabilir ama hastalık çok farklı bir durum. Küsecek diye yapılan yemekten hayır gelmez bence siz yemek yapmayın onlar için daha iyi olur✋
Nezzz_ EgemeninAnnesiiF Sevmediginiz asikâr zaten ama bu sekilde yazmaniz hic hos degil yapiyorsaniz ALLAH icin yapin buraya yazip yorum beklemenin size bir faydasi yok sadece linc yerseniz hepsi bu.
Doga_sever EgemeninAnnesiiF küsmeleriyle ugrasmamak amaciyla yapmak yerine , zor zamanlarinda destek olmak amaciyla yaparsaniz hem insanliginiz acisindan hem onlarin acisindan hem de Allah acisindan daha hayirli olur.
susiron EgemeninAnnesiiF vefat haberini alsanız sanırım sevincinizden parti yaparsınız .Merhamet ayrı bişey size kim ne yaparsa yapsın herkesin merhameti kendi içindeki vicdanında beslenir .. Diyecek çok şey bulabilirim ama size anca bu kadar .
Aryemus_3 EgemeninAnnesiiF Benimkiler beni hicbirseyde bilmediler ama ben rahat edemedim Allah rızası için yapıp yolladım
Busbae EgemeninAnnesiiF bi kap yemek göndersen nolcak ki benimkilerde hasta olmuştu akşam için ne yemek yaptıysam biraz daha fazla yapıp birer tabak gönderdim ne var ki bi makarna göndersen bile hayra geçer