Minnossareannesi EgemeninAnnesiiF Eğer yemek yapma vaktiniz yoksa bir kek poağaca yapıp gönderebilirsiniz İyi olur 🙏🏻
Lokumcuk EgemeninAnnesiiF Covitken yardım bize yardım eden herkese bin dua ettim. Yaparsanız çok makbule geçeceğinden emin olun. (Gülme komşuna gelir başına demişler.)
FatosToprakDeniz EgemeninAnnesiiF bence yapmayın. Sizin gibi dengesiz birinin yapacağı yemekten faydalanmasın garibanlar. Utanmadan gülüyorsunuz pes
Yarim_Kilo_Kiyma EgemeninAnnesiiF Benimde olsdu kv ve görümcelerim aynı evde kalıyorlar. Sadece eve yaptığım çorbadan fazla yaptım. Birde pratik kek ve börek yapıp kapıya bıraktık görüşmeden. Allah rızası için yaptım sonuçta