Helooo güzeller güzeli annişler
Kayınvalidecigim 😁
Korona oldu görümcem sizce yemek yapıp evlerine göndermeli iyim ilaç vs alıp küserlermi sonuçta ben çocukla kendize yemek yapamıyorum ama küsermi küserse yapım valla küsmeleriyle uğraşamam ama yapılırmı