-erCansu- kuzenimin kızının vardı. Zaten o kız küçükken çok korkunçtu🙈 bi kez koltuğa oturdum arkadaşımın üzerine oturdun diye kendini yerden yere atmıştı. Sürekli kendi kendine konuşuyodu yani biri varmış gibi ama yok🤷🏻♀️ Pedagoga götürmüşlerdi zamana bırakın üzerine gitmeyin demişti. Gerçekten de zamanla geçti. Şimdi 18 yaşında çok güzel bi genç kız kendisi ama kitap yazıyo kendi kendine kitabını bi okusanız stephen king halt yemiş😂