Zlm -erCansu- benimde küçükken varmış doktor kardeş istediği için yapiyo demiş 😄 annemlerde hayali arkadasimi bı parka birakip başka yoldan dönmüşler başka şehirde bı parka ben bikac kere o burda falan demisim annemlerde orda bıraktık ya demiş oyle öyle unutmusum
Birkullanici -erCansu- bu yaştaki çocukşarda çok sık görülen normal bir durum .gemelde tek çocuksa hayali arkadaşı olabiliyor😊
buselidunya -erCansu- ay benim de küçükken varmış ya, annem söylemişti😃 adı yokmuş ama onunla oyun oynarmışım gülermişim konuşurmuşum falan😃😃
lalbg -erCansu- yani onun gelişimi için güzel bi şey olabilir ama sizin ruh haliniz için aynı şeyi söyleyemicem😂
Deletedmom789 -erCansu- benim kızkardeşimin o yaşlarda vardı 3 tane. Fatma, Makcuk ve Kanken 😄 3-4 sene devam etti. Şuan bile der ben onları görüyordum, gerçekten vardılar diye