-erCansu- ayy canım benim maşallahh! Benim kızımda 3,5 yaşında onunda hayali arkadaşı var “Pişi” bir seferinde ben Pişi yi tuvalete düşürdğm diye yas feryat ağlamıştı. Ne ağlamak ama sonra kaldırdım. Biraz daha bağırsı ağladı konu kapandı…. Sanıyordum ki psikoloğa gidiyoruz biz, psikoloğuna anlatmış diyalog şöyle gelişmiş;
- annem pişi yi tuvalete düşürdü.
- yaa kurtardı mı sonra?!
- evet ama temizlemedi onu, anneme çok kızgınım bu yüzden! Onu kakalı bıraktı…. Burada tekrar hıçkırıklarla ağlıyor!!!
Neyse psikoloğumuz bunun çok normal olduğunu çocuğumuz ondan bahsettiğinde her ne yapıyorsak onu da dahil etmenizi bir müddet sonra aniden kaybolacağını söyledi. 6 yaş sonrası tamamen gidiyormuş. Veee hatırlamıyormuş bile… bize avantajı da oldu ayrıca kızımın çok travması var, bize bunları Pişi üzerinden anlatıyor.
sizde kulak verin bakalım kendini nasıl anlatıyor sizin ufaklık 👶
sevgiler bebişinize ve Kliss’e