-erCansu- korkmana gerek yok bence. Bende küçükken yapardım. Kabıma sığmazdım. Ewde durmazdım. Hayal gücüm müthişti. Bir sıkıntım da yok çok şükür 🤩 (not: için rahatlasın diye yazıyorum: doktora yapıyorum, kafam kırık olsa yapamaZdım sanırım. Hoş akıllı insanın da yapacağı bir şey değil ama yine de su serper içine belki🤪🥰)