Birdunyabircennetannesi canım benim bende dayanamıyorum zaten merak etme asla yalnız değilsin. Bazen kendimi bağırırken söylenirken buluyorum. Ama gönlünü rahat tut. Yalnız değilsin ve tek de değilsin. Benim ilk oğlum 9 ay boyunca bir saat uyumamıştır ben artık kendime vuruyo ve saçlarımı yoluyodum. İkinci oğlumda uykuyu sevmiyor inan uyumak istemiyorum çünkü en fazla yarım saat sonra uyanıyor. Artık sabrımın taştığı an ağlasa bile bırakıp balkonda bir sigara içiyorum biraz sakinlesiyorum sonra yanına gidip uyutmaya çalışıyorum. Sende öyle anlarda 5 dakika bırak ağlasın sen kendini dinle çık balkona nefes al biraz sakinleş. Sonra şunu düşün bir daha asla bu kadar küçük olmayacak ve böyle uyku problemleri yaşamayacak. En fazla bir buçuk iki yıl sonra düzenli deliksiz uykularina kavuşacaksın. Varsa annenden kayinvalidenden yardım iste gündüz gelip iki saat baksınlar ve sende uyu dinlen. Kendini asla yetersiz kötü anne sanma. O senin yavrun ve sen onun için en iyisisin. Hepimiz öyleyiz umarım biran önce düzelir uykusu canım