Birdunyabircennetannesi merak etme banada aynısını diyorlardı. Hatta kendi annem kızım ben seni buyutmemisim sen kendin büyümüşsün bunlar niye hiç uyumuyor diyordu. Ama kimi bebek uykuyu sevmiyor işte. Benim oğullarımda sevmiyor uykuyu. Büyüğü 4 yaşında sabah saat 11di anne az daha uyim diye yalvardı. O bir saat uyumayan bebek gitti 2 yaşından beri deliksiz ve geç uyanan çocuk geldi. Onu gördükçe diğerine sabretmem daha kolay oluyor tabi diyorum ki dayan Buket geçecek.. tabi geçene kadar da ben kendimden geçiyorum artık. Bizim bisey yapıp yapmamamizla alakası yok onların huyu öyle önce kendini suçlamayı bırak. Esin bebeğe bakarken asla bir saat da olsa uyuyabilsen ilaç gibi gelir. Ben bu akşam öyle yaptım bir saat uyudum şuan o uykuyla yarın akşama kadar durucam mecbur. Bunun Bi çözümü yok inan tek çözüm de zaman. Zamanla düzelecek yani ben şunu yaptım iyi geldi demeyi çok isterdim ama ne yaptıysam olmadı o yüzden tavsiye veremiyorum kusura bakma. Sadece kendini sakinleştirmeye bak. 10 dakikada olsa dinlen. Ben bazen yürütecek koyuyorum büyük oğlum onunla oynarken içim geçiyor yarım saat uyumuş oluyorum. Nasıl büyük bir lüks 🤣