lalbg 🥰basitinden işlem hacmi makas kes swap az bilsen anlayacan zaten neye senaryo dediğimi, o parayla kimsenin cebi dolmazdı,ve ayrıca vergin swapa gideceğine ülke için de dolanacak artık alan açacak( tabi kumardır terste tepebilir ) sadece şuna katılıyorum bir konu da ekonomi de nass niyaz olmaz tabanına başka şekilde hitap etsin safları sıklaştırsın allah kelamını kimse karıştırmasın