etisekeri hepsini biliyorum ve hakimim. Bu bahsettiğin şeyler hukuk kural tanıyan ülkelerde dediğin gibi oluyo. Bizim ülkemizde ayakkabı kutularından paralar çıktı. Her şeyi yapıp kılıf uyduruyolar. Olan ne biliyo musun? Zengin servetine her daim servet katarken fakir daha da fakir oluyo. He bankada mevduatın, kenarda dövizin, altınların varsa ya da gayrimenkullerin doluysa konuşmak kolay. Bizim gibi kenarda max 500 tl’si olan insanlar için (bir de 10 poundum var sayılıyosa😂) her olasılığı her senaryoyu düşünmek zorunda kalıyosun.