Aysimam90 keşke görsek, Keşke dolar 3 lira ya düşse. En çok sevinenlerin biri ben olurum . Ama şu bir gerçek, bu adamlar krizi çok iyi fırsata çeviriyor. Sun an insanlar , doların 13 lira olmasını düştü gözüyle bakabiliyor. 1 kaç ay önce dolar 10 liraya çıkacak diyenlere de vatan haini , sen çıkmasını istiyorsun diyorlardı. Şu an da da 🤔🤔