Hygge 2maviboncuk Biz olsak biz de giderdik ki tabi doğru yani 🤷 Nasıl bu durumlara düştük aklım almıyor ya hala da kimse düzelteceğiz demiyor işte hiç umut bile edemiyor insan düzeleceğini 😬
Yazannesi1 Hygge en iyisi inanın. Umarım herşey istediğiniz gibi olur ☺️ 3 yıl önce gelmiştim Edirne’ye 🙂🌸
Yazannesi1 Hygge 2018 de gelmiştik gezmek için. Edirne benim yaşadığım kasabaya 2-3 saat yakın yani. ☺️🌸
Tortilla_ Adamlar mantıklı olanı yapıyorlar. Biz fellik fellik uygun nerde var diye araştırma yapıyoruz. Onlarda aynı paraya 3 tane alacağına gelip burda 10’tane alıyor. Bizde olsak aynısını yapardık. Suç bize bu hale düşürenler de
2maviboncuk Tortilla_ Aynen öyle valla kendi ülkemizde kendimi yabancı gibi hissediyorum sanki onlar değilde biz onların ülkesine gelmiş gibiyiz
senamiray 2maviboncuk bizim buraya da İranlılar bastı hiç sorma ya eşim diyor dışarda hep avmleri sömürüyorlar hem ülkemizde yaşama hem vergi verme hem talan et paramızın hiç bi değeri yok gerçekten ondan böyle
Gmomboys 2maviboncuk biz olsak biz de giderdik şimdi orası da bi gerçek..valla üzülmeyin herkese koyuyor yalnız değilsiniz.yağmalanıyorduk zaten dağ,taş,maden,özelleşen kurumlar derken şimdi daha dümdüz,halkın anlayacagı bir yağma yasıyoruz..
2maviboncuk Gmomboys Susup oturmak daha başka Bi sinir bozucu bisey yapmak istiyorum ama elden gelen bisey yok
Gmomboys 2maviboncuk susuyor olsakta farkındayız.elbet konusacagımız vakit gelir deyip hakkımızda hayırlısını dileyelim.o zamana delirmeyiz inş.ya bu ülkenin sokaklarında kılıcla hobi amaçlı kadın öldürüldü,yurtta çocugun kafası kesildi falan bunlar beni daha da fena yapıyor.kimseye zararı dokunmayan insanlara ‘bile’ olanlara bak.toplum beni ekonomiden daha çok korkutuyor
2maviboncuk thedeparted Ah ya bune haberlerin gösterdiğinde daha fena yapılacak şey esnaf 10kati fiyata satacak yabancılara başka çaresi yok yani
Hygge thedeparted Evet en azından ev almalarına izin verilmemeli. Edirnede zaten çok gereksiz bir fiyat artışı vardı evlerde, şimdiciyice azıtırlar ne de olsa alan var diye 😔 bir ev hayalimiz vardı başımızı sokacağımız onu da attık gömdük 🤷
2maviboncuk Gmomboys O konulara girersem valla psikolojik çöküntü girmekten korkuyorum ülkemiz her konudan çöküş Allah sonumuzu hayır etsin
Oblomovv 2maviboncuk yeter artık sürekli gündemle alakalı negatif postalar açılıyor ve iktidarın “tamam hataları var ama başka kime oy vereceğiz ki” söyleminin yılmaz bekçileri üzülüyor, öfkeleniyor yeri geliyor yıpranıyor. O yüzden daha fazla post açılsın çok az sayı olarak.
2maviboncuk Oblomovv Valla onlar benim umurumda bile değil onlar yüzünden ülke bu halde zaten kafasının içi boş insanlar yüzünden benim ve Bi çok kişinin evladının geleceği mahvoldu