2maviboncuk Oblomovv Valla onlar benim umurumda bile değil onlar yüzünden ülke bu halde zaten kafasının içi boş insanlar yüzünden benim ve Bi çok kişinin evladının geleceği mahvoldu
Yazannesi1 Hygge 2018 de gelmiştik gezmek için. Edirne benim yaşadığım kasabaya 2-3 saat yakın yani. ☺️🌸
Asilbebis 2maviboncuk babam Kırklarelinde oturuyo evin karşısında da kapalı pazar var en son gittiğimde birebir tanık oldum Burgaristandan baya servisle grup grup geliyolar alışveriş yapıp gidiyolar