Smali dolar 11 olunca herkes bi şaşırdı falan ama şuan 17 olmuş herkes normal karşılıyor 🤷♀️ hergün dolar 1 lira yükseliyor, tl hergün değer kaybetmeye devam ediyor ulkenin halı hiç iyiye gitmiyor. ve hala dolarlami maaş aliyorsunuz şükür edin nankörler diyenler var…