Smali siz ona çok diyorsunuz ya bizim para ya sterlin 23 oldu sabah sevineyim mi üzüleyim mi dedim bi yandan insan seviniyor ingiltere’de çalış çalış orda sefa sür bi yandan memleketim zor durumda herşey pahalı bişey hissedemiyorum doğrusu sterlini görünce 🤷🏻♀️