O kadar moralim bozuk ki kimseye bseh diyemiyorum evim kira tek maaşlar geciniyoruz. 6 Aralık’ta düğünümden kalanları bozdurdum. Arttı diye bir ara 100₺ düşünce korktum gittim bozdum . Suan daha da karımdan bseh kalmadı hep zarar ettim . Onu geçtim bir teneke yağ 150₺ napıcamı düşünüyorum. Ev kira araba korkudan alamıyorum her geçen gün benzine zam. Çocuk küçük her gece kafamı yastığa koyuyorum düşünmekten mahvoldum. Çocuklarımızın geleceği asla yok kimse çıkıp var demesin. Tabiki zengin yine zengin oldu düşünmez asla bseyi ama benim gibi olanların vah halıne allah hepimizin yardımcısı olsun 😭😭😭😭😭😭😭