Furkansmomy diş dönemi zaten zorlanıyor gündüz ayrı gece ap ayrı çile çekiyor çocuk! Gündüz de güzelce uyuyamayınca gece belli bir saatten sonra bayılıp kalıyor uyanamıyor ama acıdan yine kıvranıyor, bağırıyor... bixim böyle geçiyor diş çıkarmamız. İlk ikisi kolay çıkmıştı. Şimdi 8 dişi var 6 tanede kabaran bugün yarın patlayacak diş var üst kaninlerle alt üst küçük azılar yolda epey kabarıklar.