Furkansmomy biz dis cikarticagimiz zaman öyle yaptı dis zamanı grip gibi oluyoruz biz ateş falan yapmıştı 3. Dis biraz ağır geliyor oyuzden geceleri uyuturdum için için ağlardi gözler kapalı 2 gün ayağımda sallayarak uyuduk hep bırakınca ağlıyordu 3. Gün geçti çok şükür. Sizinde bi sıkıntınız olmalı dis olabilir mi ki