Furkansmomy 3-4 gündür geceleri bebeğim hep gözü kapalı şekilde aglıyo hAni uykuyla uyanıklık arası...sallıyorum dalıyo 15 dk sonra yine aglamaya baslıyo ama gözler hep kapalı...sabaha kadar sürüyo bu durum..sizce neden olabilir,? 9 aylık olucaz bir gün sonra
Tuba444 Furkansmomy benim oğlum 4 aylık kolik bizde gaz sancısı olunca öyle yapiyo belki sancısı vardır
Musabveannesi Furkansmomy bir rahatsızlığı var mı. Benim oğlum hastayken öyle yapıyordu. Boğazı ağrıyormuş meğerse burnuda tıkalıydı hep doktor antibiyotik verdi. Şuan çok şükürki düzeldi
Ceyhununtatlisannesi Furkansmomy siz hem atak haftasına girmiş bulunuyorsunuz hemde sallanarak uyudugu için uyku ya geri dönüş yapamıyor öncelikle sallamayi birakmanizi tavsiye ederim bunun için de internette salla dur yöntemi var ne şekilde yapacağınız anlatılıyor atak haftasi geçtikten sonra da uyku eğitimine başlayabilirsiniz
Furkansmomy Tuba444 ilk 3 ay çektik gazı canım ama kolik degildik ilaç kullanıyoduk bıraktık yani 3.aydan itibaren bişey kalmadı ek gıda alıyoruz farklı bişey yedirmedim yogurt veriyorum ondan oldu desem 5.aydan beri veriyorum
Furkansmomy deletedmom2200 benim aklıma da diş geliyo ama alt dişleri çıktı öyle olmamıstı şimdi üst geliyo
Furkansmomy Ceyhununtatlisannesi uyku eğitimine henüz gecemiyorum tasınmayı bekliyorum odasında yatmıyo odasına beşiğine alıstırcam o sırada da uyku eğitimi vercem atak haftası ne kadar sürcek acaba
dbyt Furkansmomy canım suan bende öyleyim 2 gündür geceleri surekli kalkıyo saat başı napcammı bnde bilmiyorum 😐
Furkansmomy dbyt siz kaç aylıksınız?? Benimki karnı tok eminim hem emiyo hem mama veriyorum yatmadan gazı veya bi sıkıntısı da yok son 1 aydır cok sık kalkıyo doktor diştendir demişti ama son 3-4 gündür gözleri kapalı şekilde aglıyo uykuda onu anlayamadım
Deletedmom115 Furkansmomy Arada olur öyle bir sürer ve geçer kalıcı değil merak etme. Zaten uyku düzeninin oturması öyle kolay olmuyor
Srht Furkansmomy diş olabilir mi bizimki ne zaman uykuda ağlasa sabahına bakıyorum yeni diş delmiş oluyor
Furkansmomy Srht doktor da dişten demişti ama son 3-4 gündür gözleri kapalı şekilde aglıyo onu anlamadım 🤷🏻♀️
deletedmom2200 Furkansmomy benim oğlum altları çok kolay çıkardı şimdi üstler geliyor diyordum alttan bitane daha geldi saçma bir şekilde 😂 ve bugün o kadar ağrı yaptı ki zar zor uyuyor ağlayarak uyanıyor 😢
Ceyhununtatlisannesi Furkansmomy siz şuanda 9.aylik en zor ataklardan birindesiniz çok uzun surmez ama zorlu ve geçebilir
dbyt Furkansmomy biz 8 aylık 18 günlügüz ama son 2 gecedir boyle gözu kapalı mızlıyo uyuyo tekrar dönüyo emiyo uyuyo bn mama vermiyorum acaba açlıgınamı yapıyo anlamadım diş diyorum ama normal de böyle yapmaz emer uyurdu
Srht Furkansmomy diş dönemi zaten zorlanıyor gündüz ayrı gece ap ayrı çile çekiyor çocuk! Gündüz de güzelce uyuyamayınca gece belli bir saatten sonra bayılıp kalıyor uyanamıyor ama acıdan yine kıvranıyor, bağırıyor... bixim böyle geçiyor diş çıkarmamız. İlk ikisi kolay çıkmıştı. Şimdi 8 dişi var 6 tanede kabaran bugün yarın patlayacak diş var üst kaninlerle alt üst küçük azılar yolda epey kabarıklar.
Furkansmomy deletedmom2200 hmm ozaman bizim de geliyo diş 😳 sadece geceleri mi oluyodu? Bizim gündüz uykusunda sorun yok
Belizinannesii Merhaba bir arkadaşım söylemişti dil çıkacağım dönemlerde onun kızıda sürekli uyku halinde bağırır,-ağlar ve mızıklanırmış😌