Kalpsizim33 Estağfurullah canım eşim Almanya doğumlu ama orda yaşamak istemiyor Türkiye’de dedesiyle babaannesiyle büyümüş istedikleri zaman Almanya’ya gidip gelmişler. Babadan kalma evleri burda babaannesininde birkaç tane evi var burda Almanya’da sadece annesi ve ablası var, ablası orda evli zaten onlarda orda kirada oturuyor şartları bizden çok iyi ama eşim istemiyor gitmeyi 🤷 Bu arada eşim Arçelik yetkilisi serviste teknisyen Klima,kombi Beyaz eşya arıza bakım teknisyeni 🤗