Kalpsizim33 Sagol canım teşekkür ederimm 💐 Gorumcemle 2 yıl önce 1 yıl kadar konuşmadık bebeğim olduktan sonra ısrarla özür diledi o şekilde konuşmaya başladık bana karşı saygısızlığı oldu anlayacagin bu raddeye gelme sebebimiz evladım 🤗 Şimdi hergun arar sorar sağolsun daha önce bebeğimi gostermiyordum ilk kez halaligi kızımda tatti keza son kezde tatmış oluyor çünkü eşim 2 kardeş 😇