simgesell canım şimdi bunu söyleyecek nitelikte değilim
ben sadece şöyle düşünüyorum
doların bu kadar yükselmesi, bazı “kesimler” için engellenmiyor. Şu an ülkede büyük bir yağma yapılıyor. Doları olanlar TL üzerinden ihale alıyorlar. Onların gözü ne zaman doyarsa o zaman düşer ya da duraklar.