Kalpsizim33 herkes altin almaya yüklendiği için yükseliyor bir yandan. Bu yukselisin bir düşüşü de olacak. Asıl yıkım o zaman başlayacak. Millet bu sefer de bozdurmaya uğraşacak aman daha fazla değer kaybetmeden bozdurayım diyecek. Zengine yarıyor her türlü bu durumlar. En önemlisi sakın ve sessizce izlemek hiçbir şey yapmadan. Biz öyle yapıyoruz. Çünkü yatırım yapacak hiç paramız yok. Kafamız da rahat. Ama çarşı pazara gelince durum bize de nanay gülüm nanay🤣