Didemm96 erken farkettiğin çok iyi olmuş. 2 ayda analıktan soğuyordum az kalsın. Ne gecem ne gündüzüm kalmamıştı 😁 2 ay boyunca saat başı bazen yarım saatte çığlık çığlığa uyanırdı hiç ağlamayan çocuk. Nefes alamıyormuş meğer garibim. Ben de ha geçti ha geçecek diye dayandım. Drlar normal bu ayda diyor. Bu çocuk deli mi uyanıp dursun. Bak mışıl mışıl uyuyor şimdi şükürler olsun. Derdi olmayan çocuk uyur. Uyanıp durmaları normal falan değil. Kendi kendimizin dr u oldum resmen 😂