Didemm96 reflüsü olduğu için ilk zamanlar reflü yatağında yatıyordu sonra sığmadı yastıkla yatıyor fotoğrafını çekip doktoruma gösterdiğimde yatabilir sorun yok dedi 2 farklı doktora sordum bizde 4 ay 21 günlüğüz omzuyla beraber yatırıyorum yastığa inşALLAH ilerdede sorun olmaz yastıksız hiç rahat değil 😇