Didemm96 açıkçası bilmiyordum yastık kullanmamam gerektigini ilk başta,5.ayinda dönmeye başladı istemedi atıyordu kendini bnde kullanmadim 10.ayindan beri yastığın üstünde rahat etti ilk uykuya geçişte sarılıp yatıyor yastığa ama dalınca yastiksiz yatırıyorum.2yaşa kadar yatirmaman gerekiyor karar senin