Bebek-annesi merhaba 3. Aydayız şuan meme reddi yaşıyorum galiba. İlaç kullanmak zorundayım o yüzden gece bir kere sütümü veremiyorum sağıp atıyorum eşim biberonla mama veriyor, o mu neden oldu bilmiyorum ama emerken sürekli etrafa bakmak istediğinden mi, memeyi tutup emiyor sonra bırakıyor 10 kez böyle deniyorum ama yok yani, sanırım sütüm de azaldı. Nasıl bi yol izlediniz acaba? Gece şırıngayla veremiyoruz çıldırıyor sonra uykusu açılıyor 🙄