1mafer Doga0812 canım gögüsünü tam alamıyor ondan sütünü cekemiyordur silikon göğüs ucu kullan yeni doğan onunla ver gögsunü
eylul_asel Doga0812 sütünüz çoksa emzirin derim biberon hava yutuyor sonra gaz kolik olur benim sütüm hem az hemde yaramıyor kızıma 18 günlük biberon ile besliyorum vah halime gaz mahvetti kızımı
Youngmom7 Doga0812 bnde hiç yaşamadım. Emzik de tutuyor memede biberonda. Ama elinizden geldiğince anne sütüyle beslemeye özen gösterin ilk anneliğim ve çok tecrübesuz olduğum için mama verme gereği duydum . Pişmanım yani bi bakımdan
ptircik Doga0812 doğduğundan veri meme ve mama veriyorum şu an 1 aylık meme reddi yaşamadık ilk 3 hafta lansinoh son haftada da dr browns biberon kullandık
Bebek-annesi Doga0812 her doktor farklı öneride bulunuyor doğru söylemiş aslında emdikçe sağdıkça süt çoğalacak zaten zamanla sarılık varsa saat başı emzirin.
Bebek-annesi Doga0812 her doktor farklı öneride bulunuyor doğru söylemiş aslında emdikçe sağdıkça süt çoğalacak zaten zamanla sarılık varsa saat başı emzirin.
Doga0812 Bebek-annesi emziriyorum ama uyuyor kalıyor sagiyorum fakat siringada bir yere kadar boğuluyor gibi oluyor arada tırsıyorum artık korkutuyor beni deli çocuk 🥲
Kaderci Doga0812 doğum yaptığımda yanımdaki kızında öyleydi meme ucu silikon al dediler alıp taktı öyle emzirdi cnm