yusufmertmom
@doğa_08
11 gün olmuş ağlıyorsa doymuyor demek ne kadar doğru belki gazına da ağlayabilir yanlış yönlendirmeyin bence. Benim bebeğin kolikti 10 gün sonrası hep ağlamaya başladı aç sanıp mama verdik ayrıca doyduğunu anlamadığı için mamayı da içiyordu sonra gazı atamayınca ağla babam ağla biz yine doymuyor sanardık kaç kere acillik oldu bağırsaklarına film çekilde öyle anladık gazdan anladığını.
bebeği iyi gözlemlemek lazım. 1,5-2 saatte bir emzirilmeli süt sürekli sağım yapılmalı. Göğüsleriniz şişer ağrır sebebi süt indiği için süt kanalları genişleyene kadar taş gibi oluyor göğüsler henüz terbiye olmadığı için.