CeylininAnnesii çalışırken ben de öyle yapıyordum. Sadece kendime de değil anneme komşuma filan da alıyordum. Hepimizin evi dolu doluydu. 2,5 aydır dogum iznindeyim o kadar olmuyor ne yazık ki. Daha önce aldıklarımı kullanıyorum. Suan 3 aylik şampuan, 2 aylik çamaşır deterjanı, 7 aylik bulaşık deterjanı, 3 yillik cilt bakım kremleri, 6 tane kuru şampuan, 12 tane sabun, 5 tane vücut losyonu, 5 tane bebek şampuanı var. Islak mendil stoğum bitti bez de azaldı bu ayı bitirir sadece. Bugün yarın yine çıkmam lazım ama fiyatlar uçtu gitti. Hiç bir şey aldığım fiyatta değil