CeylininAnnesii aslında abartı değil çünkü durum bunu gerektiriyor dün toptan ve perakende satış yapan bir markete gittik herseye nerdeyse sınırlama gelmiş süt bile 1 koli alabiliyorsunuz bende evin ihtiyaçlarını uzun süre gidecek şeyleri fazla aldım şöyle diyim hayatımda belkide ilk defa 5 lt yağ aldım her seferinde daha pahalıya aldığımız için en azından bizi 2-3 ay götürür indirim bulunca da bez mama ıslak mendil almaya çalışıyorum bakalım nereye kadar böyle gidecek..