CeylininAnnesii ben evlendiğimden beri stok yapıyorum şampuanlar, diş macunları, pedler, tuvalet kağıdı, deterjanlar, su an 10 ltden fazla yağım var mesela, bebeğimin bezleri, ıslak mendilleri, geçen bebek şampuanları indirimdeydi e bebekte aldım 2 tane elimizde olmasına rağmen, bebeğimin seneye olan kışlıklarını tamamladım sayılır nerde ucuz buluyorsam alıp atıyorum kenara, bu yazın kıyafetlerini de tamamladım sayılır, ama bu durum bizde uzun zamandır var çünkü eşim şu an aldığın en ucuz mottosuyla alıp koyuyor hakikaten de işe yarıyor biz bazı şeylere neredeyse hiç o döneminin parasını vermemiş oluyoruz