BAE Sareee11 Sareee11 o zaman kardeşinizde sıkıntı çok bagırıyor herşeye hayır diyor çok müdahale ediyordur çocukta korkar haliyle
ikizminikler Sareee11 güzel güzel konuşsun her gün unutturmaya çalışsın sürekli evde tıkılı kslmasın sizde destek olun gelin gidin birbirinize yalnız bırakmayın bence bunalıp ne yapacağını bilemiyor gibi geldi Allah korusun aklıma kötü şeyler geliyo
Sareee11 ikizminikler evet bunalıyor ben de destek oluyorum benim bebeğimle birlikte çocuğu oyalansın diye gidiyorum hergün ama yok kaç gündür böyle
SEDANURRRR Sareee11 10 aylık bir bebekten bahsediyoruz artık yeterince büyümüş bence etrafındakileri tanıyor olup bitenlerin farkında canım benim kızım 2 aylık babasını ve beni tanıyıp gülüyor ama başkasına boş boş bakıyor öyle düşün
SEDANURRRR Sareee11 severek yaklaşsın gülümsesin sarılsın öpsün uykudan uyanınca başını okşasın bilmiyorum ki belki faydası olur
Ruveydaa98 Sareee11 valla bilemedim kızım 18 aylık ben kızıyım bağırıyım yine bana gelip sarılır.. Bebek çok küçük 10 aylık ne gibi bi tramva oluştu acaba onu öğrenmek gerekir
Sareee11 SEDANURRRR annesini sürekli takip ediyor gözü hep onda gülüyor ama kucağına alsın veya bişey yedirmek istesin başlıyor ağlamaya
2maviboncuk Sareee11 Kusuyorlar korkuyor bam başka şeyler eğer çocuğa bakıyor ve baskı kuruyorsa tabi korkar çocuk biraz sevgisini gösterirse ve sabırlı davranırsa bence duzelir
SEDANURRRR Sareee11 kimse yaptım demez canım bü anlık sinirle yapmıştır şimdide pişman olmuştur, insanlarda özellikle annelerde öfke kontrolü olmalı bence 🙁
Sareee11 Ruveydaa98 aynen hiç değil hem de ben çözüm arıyorum sadece başına gelen bilen var mı diye ben de şaşırdım kaldım
Sareee11 SEDANURRRR kesinlikle öyle benim bebeğimde çok sakin diyemem herkesin bebeği kendine özel her bebeğin kendine özgü özellikleri var özellikle annelerde öfke kontrolü olmalı bence dilerim bu bebekte kalıcı bi travma oluşturmasın