NmalkoC 6 ay 2 günlük 7. Aya giriş yaptık emeklemeye başladı fakat 3. Aydsn beri dişler kaşınıyor ama hiç dişimiz çıkmadı henuz
MatmazelDeniz Elifumut1617 Bizimki de 17 mayis . Ben herobabynin kasik mamalarindan veriyorum aksamlari sabhlari yoğurt labne yumurta sarısı bazen cicibebe arada corba yapiyorum. Kavonoz mamalarinida seviyor oglum
MatmazelDeniz Kbrozmn bnmki gibi emekleme konusunda😅ek gidaya gelince soframmya bzimle oturuyor sanirsin 10 gundur ac herseyden alip agzina atmak atıyor cignemek istiyor
Yenibianne 19 mayış doğumlu benim oğlum da.Yarın tam 7 aylık😄8 tane dişi var alt üst toplam emeklemeyi bayadır yapıyor,peşimizden pitır pıtır geliyor😃
Ahriek MatmazelDeniz 7ay lık dün dişi patladı ne yapacağımı şaşırdım 🥺emekleme yok sevmiyor yüz üstü koysam dönüyor sürekli oturmayı da sevmiyor habire ayakta tutuyorum oturunca kendini geri atıp kaldirmamı sağlıyor 🤷🏻♀️
Ahriek MatmazelDeniz ne kullandınız acaba tetagil veriyorum sabah akşam ama pek kıymetli canı yetmiyor gibi.Karanfil zeytin yağı yaptım yine yok.Ateş yok ama çok huysuz ağrısı var durup dururken ağlıyor 😞Soğuk bir şey de veremiyorum burnu akıyor ne temizleniyor ne başka bir şey yaptırıyor çok zorlanıyorum 😞
Ahriek Elifumut1617 koltuğa nasıl tutunuyor kendi mi kalkıp tutunuyor?ben koyunca tutunuyor ama kendi kalkmıyor öyle bir durum mu çok merak ettim. 🙏🏻
MatmazelDeniz Ahriek dis icin hicbir ilac kullnmadim ateslenme olmadi meyve emzigine meyve koyup veriyordum hem ısırıyor hem emiyordu dis kasiyicilar yumusak oyuncakları kemirip duruyordu hâlada eline ne gecerse disini kasiyor. Burnunu zorda olsa sabh aksam aspiratorle cekiyorum soguk aldi bu aralar onun için aferin surup veriyorum buhar veriyorum.
A_m_e Rabiasya04 bizde 6 ay 17 günlüğüz surunuo ama emekleme yok.evin işi gücü kardeşleri derken yürütece koymaya başladım.simdu yerde vakit geçirmek istemio.hep aglio ne yapabilirim kızlar
MatmazelDeniz A_m_e benim ogln yerde olmayı seviyor bazen yürücte geziyor bazende mama sandalyesinde oturuyor. Kardeşleriyle yerde oyun oynasalar sevebilir aslinda.
A_m_e MatmazelDeniz keşke ama imkanı yok cok huzursuz oluyor ya .bi de destekli oturtmak istiyorum onda da çabucak sinirlenio yani.hemen poposunu kaydırıyor anlamadım nasıl geçecek bu surec
Ebrar444 MatmazelDeniz kahvaltıda yumurta sarısı muz lor peyniri bir ölçek mama karışımı veriyorum genelde Öğlen Sebze çorbaları Ara öğün Yoğurt Akşam Mama hazırlıyorum tarife göre Siz neler veriyorsunuz 😊😊😊
MatmazelDeniz Ebrar444 bnde hero babyin kasik mamalarini kullaniyorum dsvamli degil kahvaltıda bebe biskuvisi yumurta sarisi labne yogurt degistirerek veriyorum çorba yapiyorum bal kabakli sebzeli arada kemik suyu haslama suyu iciriyorum emzrmede var tabi meyve emzigine meyve koyuyorum mandalina armut muz vs
Zlm MatmazelDeniz iki dişi çıktı alttan ama emeklemeye hiç niyeti yok 😄 yürümek istiyo onuda yapmiyo bütün gün ayakta duracakmis yürüteç aldım onun yüzünden o kadar karsiydim halbuki 🤗😁
tugceyildiz İki dişi çıktı. Bir aydır emekliyor. Ayakta duruyor destekle. Evde girmediği yer kalmadı. Her yeri karıştırıyor peşinde koşturmaktan mahvoluyorum valla 🤷♀️