Alt iki dişimiz 6,5 aylıkken çıktı şu an 7 ay 10 günlüğüz emekleme pozisyonunda sallanıp duruyor ileri geri😅 sürünerek gidiyor çoğunlukla. Uykularımız kötüleşti gece daha sık uyanıyoruz bu ay, ek gıda konusunda da iştahsızız 1 haftadan beri üst dişler mi geliyor acaba diye düşünüyorum 🤷🏻♀️