biruykusuzanne ayaklarına henüz güç vermeyi bilmiyordur
Mama sandalyesine 5 dk 5 dk oturdun
Çamaşır seleniz varsa içine oturtun s
İncirli alan olduğu için hem korkmuyor hem de oturmayı ogreniyorlar yanına da oyuncak verin oyalansin. Birde dediğim gibi yürüteç çok sağlıklı değil ben 1 ay koydum oğlum hala parmak ucunda basıyor. Sonra hemen kaldırdım hala öyle inşallah düzelir ama, birde dediğim gibi yüz üstü gün içinde sürekli koyun hem kasları güçlenir hem de ilerisinde oyuncak olursa emeklemeye çalışır, birde 8. Aya kadar dönme, oturma normal kabul ediliyor. Daha sonra doktor ilgileniyor. Zaten emeklemeyi motor gelişiminden saymiyorlar, sadece dönme ve oturma oda en geç 8. Ay kabul ediyorlar .
İnşallah minik biran önce yapar 🥰 siz yine aklıniza takilani aylık kontrol de doktorunuza sorun