eymeninannesiiiiiii her ısın zorlugu var ama hayat müşterek evde oldugu gunler bıle bı kac saat uyusan cok faydası olur sana. Ben gece gunduz de baktım ama benım bebe daha fena cıktı sans mıdır bılemıyrm🤣Benım bebede ne wc ye gırebılırsın ne su ıcebılırsın oyle azılı cıktı. Temızlık yemek yapma yeme bunlar zaten mumkun degıl. 15 aylık oldu halen bı bardak cayı oturup rahat ıctıgımı bılmem. Yemegı cıgnemeden yutuyorum agzıma tepıyorum resmen rezıl durumdayım dusun artık. Ama genc yasta ınsan daha da kaldırıuor ben yaşlandım sanırım cekemex oldum