eymeninannesiiiiiii oy kuzum ya yasın da cok kucukmus daha onceden tecruben var mı yanı kımsenın bebesıne baktın mı yardım ettın mı. Ben dunya kadar cocuk baktım benım bebe gıbı sorunlusunu gormedım, cocuk baktıgım halde belamı buluyordum uykusuzlık cok zor. Ama dayanman gerek mecbur dayanmalıyız 🤗vitamın falan ıcmeye bak kullanıyor musun bılmem bı ara bende urpertı oluyordu yorgunluk ve vıtamınsızlık yuzunden. Bı ay falan ıctım cok faydası olmustu. benım de aynıydı babası sabah 6-7 de cıkar en erken gece 12-1 gıbı gelırdı. Zaten adam pert oluyordu. Bana nasıl faydası olsun🧐 Bır de pıs huyum var cocuga bakan olsa da uyumuyorsa katıyen uyuyamam uykusuzluktan geberıp uyuyamadıgımı bılırım.