eymeninannesiiiiiii Derinsart baktım ama birşey yoktu tükürük çıkartıyor elini emiyor ağzına götürüyor falan bilmiyorum
Yazannesi1 SEDANURRRR 2 hafta sürmüştü ama ben çok zorlanmıştım 😢 o atakta çok ağlamıştım 3 saat uyutmaya çalıştığımı bilirim. Ama çok gereksizmiş şu an anlıyorum. Uyumak istemiyorsa zorlamak ondan daha çok beni yoruyormuş 😕
Ucancivciv eymeninannesiiiiiii olsun geçicek merak etme sabırlı ol derin derin nefes al beyaz gürültü kullanıyormusun bebeğini uyuturken
eymeninannesiiiiiii Ucancivciv gerçek anne piş piş sesini kullanıyorum onda uyuyor kapatmıyorum sesini biraz kısıyorum. Uyuyunca da
RainOverMe eymeninannesiiiiiii kımının 4-5 ayda bıtıyor sıkıntıları umarım sızınkı de tez zamanda bıter🤗 mecbur dayanıyoruz 🥰
Yazannesi1 SEDANURRRR evet evet biliyorum ama geçici bir süreç ç. Daha çok küçük olduğu için oyalayamıyorsunuz da. Ama geçiyor ☺️
mamanveutdormir GizemKuzeyKaran yaklaşık bir aydır gündüz uykuları 15-20 dk maksimum geceleri uyuyor ama gündüz sürekli kucak ya da sallanma mahvetti 😪
Yazannesi1 eymeninannesiiiiiii bacım bi dur yaa alla sen Ya 2 yaşına kadar her ay atak var 😂 sen toprak istiyon 😂
Umay3840 eymeninannesiiiiiii korkutmak ıstmm ama 4. Ay atagını gör cnm 1 ay sürüyor bu güne sukredersn…